ONZE DIENSTEN

Property Management

L'easeaway biedt ondersteuning aan mensen die hun woning willen verhuren aan toeristen. Ons doel is jou te ontzorgen en maximaal rendement uit jouw woning te halen. Dit doen wij door diensten rondom het verhuurproces voor jou te verzorgen, zoals boekingsbeheer, schoonmaak en contact met de gasten. Kwaliteit en betrouwbaarheid staan hierbij voorop. Bij L'easeaway kies je zelf welke diensten je laat verzorgen door onze professionals.

Meer over de verhuur van je woning

Home Caretaking

Wil je je woning niet verhuren, maar vind je het wel fijn dat er een oogje in het zeil gehouden wordt als je er zelf niet bent? Maak dan gebruik van de L'easeaway woningoppas. L'easeaway geeft de planten water, sorteert de post en stuurt deze eventueel door. Indien gewenst zorgen wij ervoor dat jouw woning schoongemaakt wordt, de bedden verschoond en er boodschappen in huis zijn als je weer naar huis komt.

Meer over Home Caretaking

Spoonful of Sugar

Onze personal city guide & concierge service

Ontdek Spoonful of Sugar

 

ONZE WERKWIJZE

KENNISMAKEN

We maken een afspraak voor een vrijblijvend intakegesprek. Tijdens dit gesprek komt onder andere het volgende aan bod:

  • We informeren over regelgeving en belastingen omtrent de verhuur van je woning
  • We adviseren over de nachtprijs van je woning
  • We stellen samen een gastenprofiel op
  • Jij geeft de beschikbaarheid van je woning door

 

ADVERTEREN

We maken foto's van je woning en schrijven een pakkende advertentie. Deze advertentie plaatsen wij op meerdere platforms, waardoor veel potentiële gasten bereikt worden. De kalender houden we altijd up-to-date.

 

PRIJSBEPALING

We zorgen voor een optimale nachtprijs van je woning. Deze prijs wordt regelmatig opnieuw bepaald aan de hand van verschillende factoren, zoals de prijzen van vergelijkbare woningen in de buurt en de toenemende vraag tijdens weekends, vakantieperiodes en evenementen in de stad

BOEKINGSBEHEER

We houden contact met (potentiële) gasten en beantwoorden alle vragen die ze hebben over het huren van je woning. Als gasten geboekt hebben, maken we een afspraak voor de check-in en geven we ze relevante informatie over de woning, de buurt en de stad.

We zorgen voor de financiële afhandeling van de boeking en storten de inkomsten wekelijks op jouw rekening. Jij krijgt een overzicht van de boekingen en de opbrengsten.

 

GASTEN SCREENEN

Tijdens het intakegesprek hebben we samen een gastenprofiel opgesteld. Voordat wij een boeking accepteren, bepalen we of de gasten aan het profiel voldoen. Is dit niet het geval, dan worden de gasten afgewezen.

 

CHECK-IN

De gasten worden bij de woning ontvangen door een van onze hosts. De host:

  • Verzorgt de sleuteloverdracht
  • Geeft een rondleiding door de woning en legt uit hoe de apparatuur (tv, oven, wasmachine, etc.) werkt
  • Neemt de huisregels met de gasten door
  • Beantwoordt vragen van de gasten
  • Spreekt een tijdstip af voor de check-out op de dag van vertrek
  • Overhandigt het welkomstpakket dat bestaat uit: Informatie over de woning, een inventarislijst, een overzicht van de hotspots en minder bekende plekken in de buurt, een plattegrond van Amsterdam en een verrassing 

 

CONCIERGE

Tijdens het verblijf van de gasten zijn wij 24/7 het aanspreekpunt. Zij kunnen met ons contact opnemen als ze bijvoorbeeld de sleutel kwijt zijn geraakt, de verwarming het niet doet of ze geen verbinding met internet kunnen krijgen.

Tijdens jouw afwezigheid zorgen wij voor de post en geven we de planten water.

 

CHECK-OUT

Tijdens de check-out controleert de host de woning. Als alles in orde is, neemt de host de sleutels weer in ontvangst en zwaait de gasten uit.

 

SCHOONMAAK

Nadat de gasten zijn vertrokken, maken wij de woning schoon.

 

 ONZE PAKKETTEN

Ad & Booking Management

Wij zorgen voor de boekingen, jij zorgt voor de gasten
  • Fotografie, de advertentie schrijven en plaatsen op meerdere platforms
  • Gasten screenen
  • Contact onderhouden met (potentiële) gasten vóór verblijf
  • Beschikbaarheid up-to-date houden
  • Optimale nachtprijzen bepalen
  • 24/7 inzicht in boekingen en check-in tijden

Cleaning & Hosting

Wij zorgen voor de gasten, jij zorgt voor de boekingen
  • Gasten ontvangen en rondleiden door de woning
  • Huisregels met de gasten doornemen
  • Welkomstpakket en sleuteloverdracht
  • 24/7 contactpersoon voor de gasten
  • Check-out: controle woning en sleutels in ontvangst nemen
  • Woning schoonmaken

Full Service

Wij verzorgen alles voor je, van a tot z
  • Ad & Booking Management pakket
  • Cleaning & Hosting pakket

Zelf samenstellen

Wij verzorgen de diensten die jij aan ons wilt uitbesteden
  • Kies zelf een of meerdere diensten uit ons aanbod
  • Wil je nèt iets anders? In overleg is (bijna) alles mogelijk

 CONTACT

Churchilllaan 34-H
1078 EG Amsterdam
020 362 76 53

MAIL MIJ





Naam*

E-mail*

Ik wil:  meer informatie een afspraak maken

Bericht

BEL MIJ TERUG





Telefoonnummer*

Voorkeur dag en/of tijd