Long Stay & Expat Verhuur

Verhuur je woning aan één huurder

Wat is Long Stay & Expat Verhuur

Ga je een lange reis maken of een tijd naar het buitenland voor je werk? Of heb je een woning die je voor langere tijd wilt verhuren? Dan is het mogelijk om via ons te verhuren.

"Persoonlijk contact met klanten en huurders is leidend in het hele traject."

Kobe & Eva

Waarom Long Stay & Expat Verhuur

Het verhuren van jouw woning heeft flink wat voordelen. Natuurlijk zijn de extra inkomsten voor de meeste verhuurders belangrijk. Daarnaast blijft de woning bewoond: de planten worden verzorgd, geen stapels post op de deurmat, en geen inbrekers op de loer.

"Wij voelen ons verantwoordelijk voor jouw woning. Bij de selectie van huurders stellen we altijd de vraag: Zouden we deze huurder onze eigen woning toevertrouwen?"

Kobe & Eva

Waarom L'easeaway

De afgelopen jaren hebben we een uitgebreide expertise ontwikkeld, en we assisteren je graag met het faciliteren van dit proces.  We zijn sterk overtuigd een optimale dienstverlening te kunnen bieden die perfect aansluit bij jouw wensen als verhuurder.

Onze visie is tijdens dit proces leidend en vormt de basis van onze werkwijze. De kwaliteit van de kandidaat huurders, de goede zorgen voor de woning en het waarborgen van het verhuren volgens de regels heeft voor ons de allerhoogste prioriteit.

L’easeaway is de one stop shop die al het werk, geregel en zorgen uit handen neemt. Dit is wat wij doen, sinds 2015, met passie en toewijding. 

Blije klanten en blije huurders, daar doen we het voor.

And we love it!

" L'easeaway is de one stop shop die al het werk, geregel en zorgen uit handen neemt. Dit is wat wij doen, sinds 2015, met passie en toewijding. "

Kobe & Eva

Wat is Long Stay & Expat Verhuur?

Ga je een lange reis maken of een tijd naar het buitenland voor je werk? Of heb je een woning die je voor langere tijd wilt verhuren? Dan is het mogelijk om via ons te verhuren. 

Wij voelen ons verantwoordelijk voor jouw woning. Bij de selectie van huurders stellen we altijd de vraag: Zouden we deze huurder onze eigen woning toevertrouwen?

Persoonlijk contact met klanten en huurders is leidend in het hele traject. 

Waarom Long Stay & Expat

Het tijdelijk verhuren van jouw woning heeft flink wat voordelen. Natuurlijk zijn de extra inkomsten voor de meeste verhuurders belangrijk. Daarnaast blijft de woning bewoond: de planten worden verzorgd, geen stapels post op de deurmat, en geen inbrekers op de loer.

Waarom L'easeaway

De afgelopen jaren hebben we een uitgebreide expertise ontwikkeld, we assisteren je graag met het faciliteren van dit proces.  We zijn sterk overtuigd een optimale dienstverlening te kunnen bieden die perfect aansluit bij jouw wensen als verhuurder.

Onze visie is tijdens dit proces leidend en vormt de basis van onze werkwijze. De kwaliteit van de kandidaat huurders, de goede zorgen voor de woning en het waarborgen van het verhuren volgens de regels heeft voor ons de allerhoogste prioriteit.

Blije klanten en blije huurders, daar doen we het voor. And we love it!

L'easeaway is de one stop shop die al het werk, geregel en zorgen uit handen neemt. Dit is wat wij doen, sinds 2015, met passie en toewijding.

Meer voordelen om te verhuren via L'easeaway:

  • No-cure, no pay.
  • Geen opstartkosten.
  • Zeer voordelige fee t.o.v. traditionele makelaars én ruimere dienstverlening.
  • Samen bepalen we de voorwaarden voor de kandidaat huurders.
  • Samen bepalen we de voorwaarden van de huurovereenkomst. 
  • 24/7 hotline voor de huurder tijdens de volledige duur, jij wordt geheel ontzorgd.

Wat doen wij

Providing hospitality the best way
0 First things first
First. things. first.

● Kennismaken
● Regelgeving
● Samenwerking opstarten
● Fotografie | Advertentie

1 Kennismaken
Kennismaken

We komen graag, geheel vrijblijvend, bij je langs om kennis te maken.

Tijdens de kennismaking bespreken we de mogelijkheden en beantwoorden we al jouw vragen.

2 Regelgeving
Regelgeving

Verhuren volgens de regels vinden we heel belangrijk.

Wij zorgen ervoor dat je altijd op de hoogte bent van de actuele regels.

3 Opstarten samenwerking
Opstarten samenwerking

We assisteren jou bij alle stappen tijdens het opstarten van onze samenwerking. Het opstarten van de samenwerking kan heel snel, meestal binnen 24 uur.

We bespreken samen het profiel van de kandidaat huurders.

We bespreken samen de modelovereenkomst en passen deze aan conform jouw voorwaarden.

We adviseren over het verhuurklaar maken van de woning.

We geven een indicatie van de huuropbrengsten.

4 Fotografie | Advertentie
Fotografie | Advertentie

We zorgen voor een pakkende advertentie, nemen foto’s van de woning en schrijven leuke teksten.

Zodra dit gereed is, gaan we online en kunnen we aan de slag!

previous arrow
next arrow
Shadow
0 Ready, set, go
Ready. set. go.

● Kandidaat huurders
● Bezichtigingen woning
● Kennismaking huurder(s)

● De huurovereenkomst
● Ondertekening | Sleuteloverdracht
● Oplevering aan huurder

● Tussentijdse schoonmaak
● Tussentijds uitdagingen

1 Kandidaat huurders
Kandidaat huurder(s)

We beantwoorden alle vragen van potentiële huurders en bepalen of zij aan het door ons overeengekomen profiel voldoen.

Zodra er een ‘match’ is, voeren we een verdere screening van de kandidaten uit, deze houdt o.a. in dat we onderzoeken of de huurder(s) financieel voldoende draagkrachtig zijn.

Als dit het geval is, gaan we naar de volgende stap en plannen we een bezichtiging en persoonlijk gesprek in.

2 Bezichtigingen woning
Bezichtigingen woning

Tijdens een bezichtiging maken we uitgebreid kennis met de kandidaat huurder(s).

We leiden hen rond, vertellen we al het nodige over de woning en beantwoorden alle vragen.

Tot slot bespreken we uitgebreid de voorwaarden.

3 Kennismaking huurders
Kennismaking huurder(s)

Indien er kandidaten voldoen aan alle voorwaarden, en oprechte interesse hebben, kunnen wij een kennismaking inplannen tussen jou en de kandidaat.

Deze kennismaking is optioneel.

4 De huurovereenkomst
De huurovereenkomst

We stellen een pro-forma huurovereenkomst op en leggen jou deze voor ter goedkeuring.

Samen bespreken we de voorwaarden zodat alles duidelijk is.

Zodra dit rond is, stellen we de definitieve huurovereenkomst op.

5 Ondertekening | Sleuteloverdracht
Ondertekening | Sleuteloverdracht

Wij en de huurder plannen de ondertekening van de huurovereenkomst en de sleuteloverdracht met de huurder in.

6 Oplevering aan huurder
Oplevering aan huurder

Tijdens de sleuteloverdracht inventariseren- en leggen we de staat van de woning vast.

Deze nulmeting (oplevering) heeft als doel een grondige controle van de woning uit te kunnen voeren aan het einde van de huurperiode.

7 Tussentijdse schoonmaak
Tussentijdse schoonmaak

Wij kunnen zorg dragen voor een periodieke schoonmaak tijdens de verhuurperiode.

Zo houden we ook een vinger aan de pols.

Deze dienst is optioneel.

8 Tussentijdse uitdagingen
Tussentijdse uitdagingen

Gedurende de looptijd van deze overeenkomst, zijn wij het (eerste) aanspreekpunt voor de huurder in geval van vragen en/of calamiteit.

Een eventueel noemenswaardig incident bespreken we uiteraard met jou.

In de loop der jaren hebben we een uitgebreid netwerk opgebouwd van klusjesmannen, loodgieters, slotenmakers,…
Voor alle dringende klussen hebben we een oplossing op de plank liggen.

previous arrow
next arrow
Shadow
1 Einde huurovereenkomst
Job. Well. Done.

We plannen een afspraak met de huurder op de laatste dag van de verhuurperiode.

We controleren grondig of de woning opgeleverd wordt conform de inventarisatie (oplevering) aan het begin van de huurperiode.

Eventuele afwijkingen en de afwikkeling hiervan bespreken we met jou en de huurder(s).

Shadow

Wat doen wij

Providing hospitality the best way

Voorbereiding

We komen graag, geheel vrijblijvend, bij je langs om kennis te maken. Tijdens de kennismaking bespreken we de mogelijkheden en beantwoorden we al jouw vragen.

Verhuren volgens de regels vinden we heel belangrijk. Wij zorgen ervoor dat je altijd op de hoogte bent van de actuele regels

We assisteren jou bij alle stappen tijdens het opstarten van onze samenwerking. Het opstarten van de samenwerking kan heel snel, meestal binnen 24 uur.

  1. We bespreken samen het profiel van de kandidaat huurders.
  2. We bespreken samen de modelovereenkomst en passen deze aan conform jouw voorwaarden.
  3. We adviseren over het verhuurklaar maken van de woning.
  4.  We geven een indicatie van de huuropbrengsten.
  5. We zorgen voor een pakkende advertentie, nemen foto’s van de woning en schrijven leuke teksten. Zodra dit gereed is,  gaan we online en kunnen we aan de slag!

Aan de slag

We beantwoorden alle vragen van potentiële huurders en bepalen of zij aan het door ons overeengekomen profiel voldoen. 

Zodra er een ‘match’ is, voeren we een verdere screening van de kandidaten uit, deze houdt o.a. in dat we onderzoeken of de huurder(s) financieel voldoende draagkrachtig zijn. 

Als dit het geval is, gaan we naar de volgende stap en plannen we een bezichtiging en persoonlijk gesprek in.

Tijdens een bezichtiging maken we uitgebreid kennis met de kandidaat huurder(s).  We leiden hen rond, vertellen we al het nodige over de woning en beantwoorden alle vragen. Ook bespreken we uitgebreid de voorwaarden.

 

Indien er kandidaten voldoen aan alle voorwaarden, en oprechte interesse hebben, kunnen wij een kennismaking inplannen tussen jou en de kandidaat.

Deze kennismaking is optioneel.

We stellen een pro-forma huurovereenkomst op en leggen jou deze voor ter goedkeuring. Samen bespreken we de voorwaarden zodat alles duidelijk is. 

Zodra dit rond is, stellen we de definitieve huurovereenkomst op.

Wij en de huurder plannen de ondertekening van de huurovereenkomst en de sleuteloverdracht met de huurder in. We inventariseren- en leggen we de staat van de woning vast. Deze inventarisatie (nulmeting) heeft als doel een grondige controle van de woning uit te kunnen voeren aan het einde van de huurperiode.

Wij kunnen zorg dragen voor een periodieke schoonmaak tijdens de verhuurperiode. Zo houden we ook een vinger aan de pols.

Gedurende de looptijd van deze overeenkomst, zijn wij het (eerste) aanspreekpunt voor de huurder in geval van vragen en/of calamiteit.

Een eventueel noemenswaardig incident bespreken we uiteraard met jou.

In de loop der jaren hebben we een uitgebreid netwerk opgebouwd van klusjesmannen, loodgieters, slotenmakers,…Voor alle dringende klussen hebben we een oplossing op de plank liggen. 

Afronding

We plannen een afspraak met de huurder op de laatste dag van de verhuurperiode.  We controleren grondig of de woning opgeleverd wordt conform de inventarisatie (nulmeting) aan het begin van de huurperiode.

Eventuele afwijkingen en de afwikkeling hiervan bespreken we met jou en de huurder(s). 

Tarieven

Alle tarieven zijn inclusief BTW

Korter dan 6 maanden

Duur huurovereenkomst
20% commissie (per maand)
  • Over de huurprijs exclusief G/W/E

6 t/m 11 maanden

Duur huurovereenkomst
Halve maand huur (eenmalig)
  • Over de huurprijs exclusief G/W/E

Vanaf 12 maanden

Duur huurovereenkomst
Eén maand huur (eenmalig)
  • Over de huurprijs exclusief G/W/E

Contact